Saturday, October 20, 2012

Part Time Study Story

Assalamualaikum, Hye blogger :) lame aku x update dalam ni.. Ok la malam ni aku nak cite pasal part time study aku..Mmm...Mule2 sebelum raye lagi aku dah mohon sambung study ni..ni pun nasib baek la mak sdare aku inform ade permohonan untuk sambung blaja part time dekat UITM Shah Alam..Care2 nak mohonnye senang je..cume usahe kene lebih cikit la..First,korang kene isi borang permohonan melalui on9 dekat web ined.uitm.edu.my tu..,pastu dah isi korang kene print,than secondly kene beli wang pos dekat pejabat pos RM12..lepas beli wang pos..,korang kene buat surat pengesahan..lepas tu mintak tandatangan dan cop company tempat korang keje sekarang tu..lagi ape ekh..,itu je lah..Lastly, korang kene la beli envelop dan setem berharge 1ringgit pun ckup la..pastu hantar pkai pos laju kalau nak cepat sampai,kalau nak 3 4 ari sampai pkai la pos biase je ye..Ok lepas pade raye..dlm 2bulan jgak la..tibe2 17/10/2012 aku terime msj tu suruh aku semak permohonan..bile aku click dekat link tu lepas tu msokkan no.i/c akhirnye dapat jugak aku tawaran blaja ke UITM Shah Alam..hehe...syukur alhamdulillah..atas berkat usahe aku..time kasih sangat2 dekat mak sdare aku sebab amik berat pasal untuk kemasokkan ke uitm ni..hehehe...Ok lah,sampai sini je la story aku pasal diri aku untuk ari ini...Eh2.,ade lagi 1 nak bagitau..yg bestnye belaja separuh mase ni kelas nye seminggu sekali je..heheh..Ape2 pun gud luck kepade spe2 yg baru nak amik pengajian separuh mase ni..tidak membuang mase di hujung minggu jike kite terus kehidupan dengan pembelajaran yg baru juga boleh berkenalan dengan kwn yg baru..hehe  :D


No comments:

Post a Comment